سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 3825
کل یادداشتها ها : 3
خبر مایه


این چند ساله هر جا که می رویم یا با تبریک و امید سرشار نسبت به باز شدن درهای خوشبختی و دوستی با دنیا (یعنی همان 5+1) را روبرو می‌شویم یا با ابراز نگرانی بخاطر از داست دادن همه دارایی‌ها و امتیازات (از دست‌آوردهای هسته‌ای تا استعدادها و دانشمندان کشور تا مسائل دفاعی و سیاسی) و اینکه نه تنها از طرف امریکایی احتمال خیانت بالاست بلکه از طرف ایرانی و خودی هم خیانتهایی دارد شکل می‌گیرد.

انصافا رهبر عزیزمون خوب به موقع و همه جانبه این مساله مذاکرات هسته‌ای را تحلیل و هدایت می کند. در این سخنرانی اخیر در دیدار با مداحان کشور هم از طرف تیم ایرانی دفاع کردند  "من این اعضای تیم مذاکره کننده خود را می‌شناسم واعتماد دارم" و هم جلوی تبریک گفتن‌ها را گرفت و هم مهم‌ترین دغدغه‌ها و اشکالات بیانیه و توافق‌نامه هسته‌ای را که تاثیر در مسائل کلان و اساسی کشور دارد را برای بار چندم به مسوولین امر گوشزد کردند.

عکس دیدار مقام معظم رهبری با مداحان کشور 20/01/1394

اما چقدر خوب است حالا که این جزئیات در بین مردم مطرح شده و محور بحث‌های زیاد تحلیلی و جنجالی کشور شده است و از طرف منتقدین اشکالات متعددی بی جواب مانده است از مسوولین امر هم دعوت شود به صورت دو طرفه مورد بحث و بررسی و نقد و نظر قرار گیرد.

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ